dla wytrwałych

027. update

Minęło 10 lat, a widzę, że czasami ktoś tu jeszcze zagląda. Bardzo miło mi się czytało te komentarze. Niestety, Surowicy nigdy nie dokończył...

7 maja 2013

025. nie zapomniałam

hej Wam :)

nie zapomniałam o Was ;) bardzo Was kocham ale mam trudny okres i nawet nie chce myśleć mi się o otworzeniu pliku
poza tym zepsuł mi się monitor i nie będę miała dostępu do plików na moim kompie przynajmniej do końca maja...
także cierpliwości wytrwałości niedługo wracam chociaż z drugiej strony mam też plany na długie wakacje buziaki kochani i dajcie znać czy żyjecie
wybaczcie niechęć do interpunkcji jestem wypompowana poza tym inspiruję się różewiczem hehehehe
:-)

9 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa, Suszak! Rany, jak fajnie, że się odezwałaś, ostatnio się zastanawiałam, czy żyjesz. ;)
    Co to za plany na wakacje, jeśli można spytać? ^^ I jeszcze jedno pytanie: jak idą Ci prace nad "Surowicą"? :D Aaaaaaa i jak matura?
    Wybacz, że Cię tak na wejściu pytaniami zasypałam, ale musiałam. ^^' Całuję, pojaw się szybko z kolejnym postem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzam wyjechać do holandii do pracy na ok. 2 miesiące i wtedy raczej zniknę z internetowego światka.
      surowica stoi w miejscu, matura.
      matura może być, polski poszedł mi nieźle a resztę się zobaczy ;)
      buziaczki :)

      Usuń
  2. A już myślałam, że suszak wrócił z nowym opowiadaniem/rozdziałem Pandemii. No nic, czekam cierpliwie na nowy twór spod twojego pióra i w ogóle.
    Jak tam "Surowica" - plan dwóch lat nadal aktualny, tak? ^^
    Dużo procentów na maturze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajnie by było jakby wypaliło w dwa lata. ale zaczynam wątpić czy mi się uda... no chyba że w novae res hahaha :D
      dzięki :)

      Usuń
    2. Nie psuj mi nadziei, no. Powinnaś przytaknąć i w ogóle. Ale wiesz? Poczekam ile będzie trzeba, bo jestem ciekawa jak rozwiążesz te wszystkie zagadki związane z Iwanem i w ogóle sądzę, że warto ;)

      Usuń
  3. Stian Thoms może wydać wam się na pozór zwyczajnym chłopakiem. Ba, każda spotkana na ulicy osoba stwierdzi, że jest on zwyczajnym, nieśmiałym, niewinnie wyglądającym chłopakiem. Rzeczywistość jest jednak inna...
    Stian Thoms nie jest zwyczajny. W najmniejszym stopniu. Mroczne zakamarki jego umysłu skrywają olbrzymią tajemnicę... Pozbawiony sumienia i serca, bezduszny morderca o nadprzyrodzonych mocach, ścigany przez największe władze Norwegii - nie cofnie się przed niczym.
    Stian Thoms podpisał bowiem Pakt.
    A to już na zawsze odmieniło jego życie...

    PAKT

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja żyje, surowica trochę gorzej, bo praktycznie nic nie napisałam... Strasznie dużo miałam zawracania głowy z maturami, rekrutacja, stancja... Np a w wolnych chwilach wolałam się upic z radości niż zasiąść do Worda :-D ale wena mi powolutku wraca i chęć do publikacji pandemii może też. A jak nie, to wstawię jakieś miniaturki, poszperam w komputerze bo man tego sporo, tylko większość nie nadaje się do pokazania światu :-D
      postaram się wrócić do świata blogowego we wrześniu, jak już ani wakacji, ani spraw na głowie nie będę miała, a jeszcze nie studia. Buziaki :-) i fajnie ze pamiętasz :-)

      Usuń

Nad ranem

Śpisz jeszcze... Na twych rzęsach — skra drobna poranku.
Strachy śnią się twej dłoni — bo i drga i pała.
Oddychaj tak — bez końca. Czaruj — bez ustanku.
Kocham oddech twej piersi, ruch śpiącego ciała.

Ileż lat już minęło od pierwszej pieszczoty?
Ile dni od ostatniej upływa niedoli?
Co nas wczoraj — smuciło? Co jutro — zaboli?
I czy zabraknie nam kiedyś do szczęścia ochoty?

Przyjdzie noc o źrenicach zaświatowo łanich
I spojrzy — i zabije... Polegniem — snem czynni...
Jak to? Więc musim umrzeć tak samo jak inni?
Jak ci — choćby z przeciwka?... Pomódlmy się za nich...

Bolesław Leśmian, Nad ranem